berakhir lah sda .. :'(


sekarang aq kembali single ..
berakhirlh sudah hubungan aq dan dya ..
dya yang mintak putus .. aq terima ja keputusan dya .. 
mula2 tu ,, memang susahlah aq nak terima .. sebab aq masih sayangkan dya .. 
smpi sekarang aq masih sayangkan dya .. 
tapi ,, apa boleh buat .. mungkin takdir suda kan ..
mungkin jugak tiada jodoh kan .. lagi pun jodoh nie ,, tak boleh dipaksa2 .. betul tak??
lagi pun aku cuma lelaki biasa ja .. tiada yang special sgt pn .. sifat romantik pn langgsung tiada ..
tapi apa boleh buat .. itu lh aq .. huhuhu .. :D
lepas ni ,, 

tiada lagi kesayangan ..
tiada lagi senyuman manisnya ..
tiada lagi tempat aq merindui ..
tiada lagi setiap malam aku tengok gambarnya ..
tiada lagi untuk dimesej ..
tiada lagi kena cubit ..
tiada lagi aku tumbuk pipinya ..
tiada lagi sayangnya untuk aq ..
BERAKHIRLH SUDAH SEGALA2 NYA ..
YANG TINGGAL ,, CUMA KENANGAN INDAH AQ DAN DYA BUAT SELAMANYA AQ KENANG 
SAMBIL MERINDUI SEGALANYA NIE ..
hidup aq kembali seperti dahulu .. huhu .. ^_^
  

:'(

peristiwa 2 tahun yg berlaku kini berulang kembali .. knap kli nie brulang kmbali .. aq msi syg kn kao .. dan xprnh lpa kn kao .. aq msi syg kn kao .. tpi ini yg aq dpt .. huhuhu .. bwat kdua kli air mta aq mnitis krna prmpuan yg aq syg .. aq xtau knap kao bwat gni ngn aq .. tpi aq blh bwat ?? .. hnya mnitis kn air mta aq yg sia2 .. mgkin aq nie x smprna utk kao .. pa2 pn ,, aq hrap kao bhagia .. lastly aq mao ckp ,, aq syg kao .. :'(