Rindu !

assalammulaikum bagi yg islam,
selmat sejahtera bagi bagi yg non islam.

hari nie aku rasa rindu sangat dengan someone c capital A.
semenjak dari dia check fb aku hari 2,
hubungan aku dengan dia menjadi semakin renggang. 
aku jadi sedih sangat :'(
walaupun aku tak pernah couple dengan dia,
tapi perasaan sayang aku sma dia 2 sangat kuat.
aku memang betul2 jatuh hati dengan dia.
tapi apa blh buat,
benda dah jadi.
mungkin di takdirkan aku dengan dia mmg tak boleh bersama.
hurrmmnn:'(

kalau lah dia boleh baca hati aku kan senang.
tak payah aku nak explain macam2.
kao pun tak salah anggap dengan aku.
hurmmmnn.
tapi apa blh buat, sudah takdir mungkin.

lgy pn, aku nie mungkin tak sesuai dengan dia.
dia baik.
aku nie apa lah jgx.
byk kisah silam aku da buat.
aku nie cuma pendosa tanpa noktah.
kalau berubah pn, org pn ssh nak percaya kn?
itu lah lumrah dia..
hurmmmnn..

tpi walaupun dia da taknak dengan aku,
aku tetap takkan pernah berubah hati untuk kao.
aku akan selalu sayang kao.
you always in my heart.
aku harap satu nanty,
aku dengan dia dapat bersama seperti dulu or lebih. aminnn..




No comments:

Post a Comment